1396-11-15 12:08
991
1
50003
عضو هیئت رئیسه انجمن لبخند دوباره مطرح کرد؛

آرزوی کودکان سرطانی استان دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه / کودکان سرطانی گلستان چشم انتظار کمک خیرین و مسئولان گلستانی

عضو هیئت رئیسه انجمن لبخند دوباره، گفت: آرزوی اکثر کوکان سرطانی استان این است که بتوانند با استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه که از بزرگان به حق استان هستند دیداری صمیمی داشته باشند و امیدوارم هرچه زودتر این عزیزان به این آرزوی خود برسند.

به گزارش گلستان ما؛ هفته ی سرطان امسال نیز گذشت و بازهم کودکان سرطانی گلستان این هفته را چشم انتظار اندک نگاهی از جانب دیگران برای کمک به خود بودند.

حمیدرضا آقائی نژاد عضو هیئت رئیسه انجمن لبخند دوباره، گفت: با توجه به این که استان گلستان قطب سرطان کشور است و بیماران سرطانی بسیاری دارد ما به فکر ایجاد موسسه ای برای حمایت از این بیماران بودیم.

وی افزود: نزدیک به یک سال است که انجمن لبخند دوباره شروع به فعالیت کرده است و محور فعالیت های خود را حمایت از کودکان سرطانی و بیماران صعب العلاج قرار داده است.

عضو هیئت مدیره انجمن لبخند دوباره به تعداد بیماران سرطانی استان گلستان اشاره و خاطرنشان کرد: گلستان چیزی در حدود7هزار بیمار سرطانی دارد که در حدود 500 بیمار تحت حمایت این موسسه قرار دارند.

آقائی نژاد تصریح کرد: بیشتر هزینه ها و فعالیت های ما در بخش کمک هزینه های دارویی و درمانی بیماران است و اعضای هیئت مدیره این انجمن نیز بر بخش اقتصاد و اشتغال زایی بیماران تاکید ویژه ای دارند.

وی در خصوص وضعیت بیماران سرطانی تحت حمایت این انجمن اظهار داشت: در ماه حدود 3 بیمار پیوند داریم که با تعامل خوبی که بین این انجمن و مراکز پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد هزینه های این بیماران با کمترین هزینه ها پرداخت می شود.

آقائی نژاد در خصوص فعالیت های جانبی این موسسه عنوان کرد: در بحث های مشاوره های پزشکی و قضایی نیز به بیماران خود خدمات رایگان را ارائه می دهیم و برای کودکان نیز کلاس ها و جشن های شاد و مفرحی را برای بازگشت روحیه به این عزیزان برنامه ریزی کرده ایم.

وی در خصوص آرزوهای این کودکان گفت: آرزوی اکثر کوکان سرطانی استان این است که بتوانند با استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه که از بزرگان به حق استان هستند دیداری صمیمی داشته باشند و امیدوارم هرچه زودتر این عزیزان به این آرزوی خود برسند.

آقائی نژاد در پایان سخنان خود به بزرگ ترین چالش پیش روی انجمن لبخند دوباره اشاره و گفت: این موسسه در حال حاضر با مشکلات مالی جدی برای درمان های بیماران روبرو است و امیدواریم خیران و مسئولان استان ما را بیشتر کمک کنند تا حتی یک کودک دیگر با شادی به جمع خانواده ی خود بازگردد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.